11.2.20

Sohbet


4 comments:

  1. Günaydın çay içerken bir arkadaşla sohbet etmek çok güzeldir. bayıldım o ne güzel dem öyle hülya

    ReplyDelete
  2. Reze este Rosário! Pela Meditação das Mensagens, encontrareis e compreendereis os motivos de Rezar o Rosário Sempre, até faze-lo todos os dias. A Paz esteja contigo!



    ReplyDelete
  3. Merhabalar.
    Son yazınız 11 Şubat 2020 ve dahası yok. Şu anda hemen hemen bir yıldır blog sayfanızın başında görünmüyorsunuz. Böyle uzun zamandır sesiniz soluğunuz çıkmayayınca, bir hal hatır sorayım diye blog sayfanızı ziyaret ettim. İnsanlık hali, insanın başına her şey gelebilir. Bizler de böyle uzun soluklu aralar verdik, ama fazla uzun sürmeden tekrar blog sayfalarımıza döndük.

    İnşAllah sağlık, sıhhat ve afiyettesinizdir. En kısa zamanda sizi blog sayfanızın başında görmek arzu ve dileğimizle birlikte Allah'a emanet olun.
    Selam ve saygılarımla.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Recep Bey, şimdi gördüm yorumunuzu. İyiyim, sorduğunuz için teşekkür ederim. Sanırım instagram hesabı açtığımdan beri bu bloğum biraz geri plânda kaldı, ben de şimdi fark ettim bir senedir hiç yayın yapmadığımı. Ama diğer bloğumda her zaman aktifim, onun için buradan bir ses vermek aklıma gelmemiş :) Şimdi gidip geçen senenin en sevdiğim fotoğraflarını derleyeyim buraya.

      Delete