19.12.13

Sabaha Kadar


Dünya o kadar büyük ki; Bir noktayım ortasında, ne yapsam. Bazan da o kadar küçülüyor ki dünya, Devrilecek sanıyorum, kımıldarsam.
Hayat o kadar uzun ki, Öyle bitmez geliyor ki bir an.. Bir de bakıyorum, o kadar kısalıyor ki; Ne çıkar, diyorum, bir hayattan
Saadet o kadar lâzım ki yaşayana; Billâhi can verir uğrunda insan. Hem o kadar boş ki mesud olmak, Gün yüzü görmeden ölenlerin arkasından.
Ben o kadar önemli kişiyim ki, O kadar iyiyim ki aklım ve düşüncelerimle. O kadar fenayım ki ben Delice niyetlerimle.
Gece; ne kadar karanlık ve sessizsin.. Öyle kaplayorsun ki evleri, yolları, denizleri. Hem o kadar aydınlık ve seslisin ki; Çılgınca coşturuyorsun bizleri.
Sabah; bir yeni dünya gibi geliyorsun; Öylesine süslü, öylesine saadesin ki.. Sen o kadar güzelsin ki sabah, O kadar güzelsin ki...
Özdemir Asaf

2 comments: